dimecres, 19 de febrer del 2014


El meu nom és FJV, som un jove de 13 anys, i avui he obert els ulls pensant que som diferent, conscient de que som únic.
Mai hi haurà ningú igual que jo, amb les mateixes qualitats i defectes, amb els mateixos pares, amb el mateix cos, ningú tindrà la meva història, ningú repetirà els meus moviments.

I ara sé que tu també ets únic, irrepetible, diferent a tots, ningú serà igual, igual que tu. Ets una persona amb els teus sentiments i emocions particulars.

I m’agrada que sigui així, que tots siguem especials, diferents i inimitables. Però sé que ens haurem de respectar, que tu m’has d’acceptar així com som i jo acceptar-te tal com ets.

Ens ajudarem i aconsellarem, però mai oblidarem que cadascú té dret a ser ell mateix.

Estic content de ser en FJV i no vull ser ningú altre, ni en Rafa Nadal, ni en Messi, ni en David Bisbal... I vull que tu siguis tu, un amic únic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada